torsdag 30 maj 2013

Queen B. Mrs Carter. Miss B, kärt barn har många namn

Underbara tjejkompisarna hade fixat biljetter till Beyonce som vi fick äran att se igår på Globen.
Hon är en fantastisk kvinna, så väldigt snygg, sjunger fantastiskt och hela hon strålar.

Det var en fin upplevelse önskar idag att jag tagit på mig andra skor - hade på mig mina nya ballerina som inte var så där jätte sköna - skulle tagit sneakers gympaskorna som jag först tänkt.

Är  mitt i skapandet av Åsa´s bröllopstårtor - hon har önskat 2 st fyrkantiga tårtor.
Tårta 1 ska vara med saltlakritsfyllning och hallon
Tårta 2 ska vara med chokladbotten och en fyllning av Hallon och vanilj

ta er en titt i helgen eller efter så kommer det finnas bilder att kika på



Ha en super fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar