torsdag 20 september 2012

Dag 20 å kaos här hemma..

Slutet på dag 20 i fitnessfighten närmar sig, har precis ätit kvarg med blåbär å vaniljpulver - smakar bra ungefär som yoghurt. Är dock sockersugen så d står härligt till, jag menar hur gott skulle det inte vara med tex blåbärspaj nu när mörkret kryper på å graderna kryper under 10 strecket på termometern. Men jag har bestämt mig och det är 10 dagar kvar sen ska det frossas i allt det som jag längtat efter.. Pajer, bakelser, tårtor, bullar, såser gjorda på grädde och mat som är stekt i riktigt smör och sist men inte minst äta en macka med bregott å pålägg!! Muuums. Det hela blir inte bättre av att titta på Hela Sverige bakar- kul upplägg å duktiga är dom oxå, det här håller vi tummarna för..

Sen har vi kaoset som utspelar sig här hemma, det känns som om att jag jobbar-tränar-lagar mat-duschar-äter-hinner sitta i soffan 10 min och sedan är det bara att krypa i säng vilket resulterar i en väldigt ostädad lägenhet. Och karlsloken har jobb upp över öronen och är inte hemma många timmar - får göra en riktig ordentlig tur med moppen i helgen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar