tisdag 4 september 2012

Så, nu är vi på dag 4 i Fitness fighten..


Känner mig peppad och det är ju bra - mycket god & nyttig mat har ätits även fast det endast gått några dagar. Men känner dock en stor frustration över hur man räknar ihop alla dessa kcal.
jag får äta 1500 kcal på en dag och jag äter och äter men slutar nästan alltid på minus, väntar nu ivrigt på svar om vad jag kan komplettera med som inte är för stort då jag är konstant mätt.
Men men det går nog till sig när man får lite mer "kött på benen", är super spänd på att få se lite resultat snart och håller tummarna för att det ska bli några resultat.

På Fredag ska vi på dop med mina "babes" och fira "lilla-stora" O som döps, å innan så blir det cupcakefredag - jag har fått äran att hjälpa O´s´mamma att dekorera Cupcakes!!

Super fantastiskt

Ha d gött



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar