tisdag 20 augusti 2013

Hej hej hej!

Hoppas ni mår bra? Jag satte mig för första gången i skolbänken igen efter 10 år och jag kan bara säga - vilken fantastiskt upplevelse. Vi har en fantastisk lärare som inspirerar till tusen vilket alltid är roligt. Känner mig lätt mosig i huvudet efter att "suttit och lyssnat" i 6 h inget man är van vid men det här blir bra.

Jag har inte ännu hunnit ladda in alla bilder från Spanien där jag var med mina 8 fantastiska vänner och njöt, så bilder kommer dyka upp därifrån. Har vid ett tidigare inlägg lovat att det skulle komma upp bilder från i början på sommaren när jag och min karlslok var i Turkiet så se och njut.









Detta var bara ett urplock av alla den goda mat som vi åt, har ni inte varit där så kan jag rekommendera att åka dit.

Önskar er allt gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar