lördag 9 november 2013

Utvald som testpilot för Svensk rapsgris kotlett



Hej!
Jag fick äran att testa att tillaga och utvärdera Kotlett från Svensk rapsgris och tänkte dela med mig utav min upplevelse. Vi tillagade denna som en lördagsmiddag och serverade denna med en Champinjonsås och med rostade rotfrukter. En väldigt bra smakkombination om ni frågar mig. Min sambo är expert på att laga goda såser, mina blir aldrig sådär perfekta ( eller det är alltid godare när någon annan lagar maten åt en enligt min mening så det kanske har med det att göra)
Jo åter till testet, jag har under mina år nästan alltid serverats kotlett som är överstekt och torr lite som en skosula, men dessa fina bitar tillagades till perfektion och var saftiga och smakrika. Ett gott kött som jag gärna rekommenderar och som jag kommer att köpa igen.




                                         Så ser ni denna i köttdisken så testa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar