torsdag 12 september 2013

Födelsedagstårtor till Meja 1 år!

En utav mina närmsta vänner´s dotter skenade iväg i ålder och blev nyss fyllda 1 år, tiden går snabbt när man har roligt. Meja´s mamma önskade ko-tema då Meja älskar kossorna på sommarstället. Jag själv tyckte det här var ett super kul tema då jag aldrig gjort något liknande. Hade lite olika tankar som om hur jag skulle gå tillväga där jag i ett utav tillfällena "tänkte att själva tårtan skulle vara ko-kropp och sen sätta på huvud, ben och armar men det blev sådär" - så jag fick tänka om och nedan ser ni resultaten!



Den vit/svarta tårtan innehöll, ljusa bottnar, jordgubbsgrädde och citronkräm
Den brun/vita tårtan innehöll hallonmousse och vitchokladfyllning.

Bildern blev det lite brått med då tiden flög iväg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar